אופניים ישראליות נמכרו במיליון דולר והרשת גועשת

    אלא שהסכום אותו ביקשה החברה לגייס - מאה אלף דולר - גויס תוך שמונה דקות בלבד, ועד מהרה הצליח לגייס יותר ממיליון דולר מאנשים המאמינים במוצר, ומבקשים לקחת בו חלק, בשלבי היזום
    ישראל פריי No Comments on אופניים ישראליות נמכרו במיליון דולר והרשת גועשת

    בין אופניים לעגלה: תכירו את האופניים המשפחתיים שנמצאים רק בשלבי תכנון, וכבר גייסו מעל מיליון דולר • עיני רבים בעולם נשואות לחברה הישראלית שמפתחת מוצר חדשני: תלת אופן בטיחותי, פרקטי ושיקי, שתוכלו להסיע בתוכו את כל המשפחה

    אלא שהסכום אותו ביקשה החברה לגייס - מאה אלף דולר - גויס תוך שמונה דקות בלבד, ועד מהרה הצליח לגייס יותר ממיליון דולר מאנשים המאמינים במוצר, ומבקשים לקחת בו חלק, בשלבי היזום
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התניידות בדרכים עם תינוקות, הוא אחד האתגרים המסובכים עבורנו. בין אם זה נסיעה באוטובוס, קפיצה לקניון, טיול בשכונה או בדרך למשפחה – תמיד נצטרך להקדיש חלק נכבד מהאנרגיה, לפרקטיקה של מיקום הזאטוטים באופן שמצד אחד יהיה עבורם נוח ומעורר עניין, ומצד שני, בטיחותי.

    Taga, חברה ישראלית שהחלה לשווק את מוצריה ברחבי העולם מזה כשמונה שנים, מנסה להביא לפריצת דרך משמעותית ולהמצאת קטגוריה חדשה בתחום ניוד התינוקות והילדים. החברה מציעה מוצרים שהם מין הכלאה בין אופניים לעגלה, וזוכה להצלחה פנטסטית.

    בבסיס הרעיון נמצאת פריחת ענף האופניים ככלי תחבורה אלטרנטיבי מועדף עבור רבים, ומאידך, המחסור בביטחון בהרכבת הילדים או בהתקנות שונות של סלי נשיאה מלפנים או מאחור, באופן שלא מעניק מספיק תמיכה ויציבות, מעצם היות האופניים בעלות זוג גלגלים.

    אחרי מספר דגמים יקרים יחסית שהחברה מייצרת ומשווקת, ביקשה החברה להיעזר באתר מימון ההמונים קיקסטארטר (Kickstarter) לצורך השקת דגם עממי לאופניים המשפחתיים.

    מעניין

    אלא שהסכום אותו ביקשה החברה לגייס – מאה אלף דולר – גויס תוך שמונה דקות בלבד, ועד מהרה הצליח לגייס יותר ממיליון דולר מאנשים המאמינים במוצר, ומבקשים לקחת בו חלק, בשלבי היזום. ההצלחה המהירה הפך את את הפרויקט לאחד המוצלחים והמדוברים בהיסטוריית אתר גיוס ההמונים הפופולרי.

    המפרט הטכני של האופניים-עגלה החדשה מרשים בהחלט. מי שירכוש אותו יוכל לבצע פעילות גופנית משוחררת ומיטבית, ומצד שני לראות את ילדיהם נהנים מנסיעה בטוחה. המוצר מתקפל באורח פלא לגודל הנכנס לתא מטען של כל רכב משפחתי. לתל-אופן תא מטען קדמי גדול, מושבי ילדים מתכווננים הפונים לחזית או לאחור, מתאם לבוסטר מהרכב וכן סככה עמידה לגשם או שמש.



    0 תגובות